اخبار سایت

چگونه پوست تمیز و بدون چروک داشته باشیم؟

 پوست شفاف با تغییر عادات زندگی

برای داشتن پوستی شفاف شاداب و جوان لازم است یک سری عدات زندگی را بازبینی و در آن تجدید نظر کنید. این نکات بسیار ساده و روزمره است و البته از اهمیت زیادی برخوردار است. امروز بعضی از این نکات را خدمتتان یادآوری می‌کنیم، به امید اینکه همیشه پوستی شاداب و روحیه‌ای سرسار از نشاط و امید داشته باشید.

خود را از خورشید محافظت کنید

از مهم‌‌ترین راه‌های مراقبت از پوست و داشتن پوست شفاف این است که خود را از خورشید محافظت کنید. اگر قرار باشد یک عمر در معرض آفتاب قرار بگیرید، چین و چروک، لکه‌های سنی و دیگر مشکلات پوستی برای شما به‌وجود می‌آید و خطر ابتلا به سرطان پوست افزایش پیدا می‌کند.

استفاده از کرم ضد آفتاب

برای پوستی همیشه شفاف از کرم ضدآفتابی استفاده کنید که SPF آن حداقل ۱۵ باشد. کرم‌های ضد آفتاب را سخاوتمندانه روی صورتتان بپوشانید و هر دو ساعت یک‌بار یا بیشتر آن را تکرار کنید. بیشتر در سایه راه بروید.

برس آرایش خود را انتخاب کنید

اگر از برس آرایش استفاده می‌کنید، آن‌ها را هر روز در آب آشامیدنی گرم شستشو دهید. باکتری‌ها می‌توانند در اثر گرد و خاک و چربی صورت بر روی برس‌های آرایشی رشد کنند و به صورت شما منتقل شوند و منجر به ایجاد آکنه و لکه‌های پوستی می‌شود. ممکن است آکنه از بین برود و موارد جدی مثل زخم‌های تند و زننده به جای بگذارد.

می‌توانید برای برسِ آرایش، فیس‌براش را انتخاب کنید. عملکرد این وسیله کوچک و دستی برای آرایش فوق‌العاده است و مواد آرایشی را بسیار خوب و به زیبایی جذب پوست می‌کند(توضیح بیشتر در انتهای یادداشت). هنگام آرایش، از محصولات ارزان قیمت اجتناب کنید و هرگز فراموش نکنید قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنید. برای این کار و شست و شوی صورت هم می‌توانید از فیس براش استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *