اخبار سایت

تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

این روزها ملاک زیبایی چهره‌ با دهه‌های اخیر تفاوت‌های بسیاری داشته است. به طوری که بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند دوست دارند تا چهره‌ای با گونه‌ها و لب‌هایی برجسته داشته باشند. از طرفی دیگر پیشرفت علم سبب به وجود آمدن تکنیک‌های متنوعی با هدف از بین بردن خطوط و چین و چروک پوست شده است. از جمله این تکنیک‌ها می‌توان به تزریق فیلرها به پوست اشاره کرد. دو مورد از محبوب‌ترین این تکنیک‌ها در بین پزشکان و مراجعه‌کنندگان می‌توان به تزریق چربی و تزریق ژل اشاره کرد. اما اینکه تزریق چربی بهتره یا ژل سوالیست که قبل از تصمیم‌گیری باید پاسخ داده شود.

نحوه تزریق ژل

قبل از پاسخ به اینکه تزریق ژل بهتر است یا چربی توصیه می‌کنیم با هر دو این روش‌ها آشنا شوید. در تزریق ژل پزشک متخصص حجم مورد نیاز از ژل را به کمک سرنگ‌های ظریف در نواحی لازم تزریق می‌کند. در نتیجه شخص از شر خطوط ایجاد شده در صورت در نتیجه گذر سن و عدم تقارن در گونه‌ها رهایی یافته و همچنین می‌تواند سیاهی‌ها و گودی اطراف چشم خود را برطرف سازد. تزریق ژل کمک می‌کند تا نواحی مورد نیاز از صورت و بدن برجسته‌تر گردند.  نحوه تزریق ژل به این صورت است که ابتدا ناحیه تزریق بی‌حس و استریل شده و سپس پزشک براساس تخصص و دانش خود اقدام به تزریق در زوایای مورد نیاز می‌کند. پروسه انجام تزریق ژل بسیار ساده بوده و در کمتر از یک ساعت قابل انجام است. نتایج مثبت حاصل از این تکنیک زیبایی بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده بوده و دوره نقاهت طولانی و سختی ندارد.

نحوه تزریق چربی

تزریق چربی از دیگر تکنیک‌های پرطرفدار در دسته اقدامات زیبایی است. این روش علاوه بر زیبایی و جوان‌سازی پوست سبب می‌شود تا کاندیدهای انجام آن از شر چربی‌های اضافی بدن خود نیز خلاص شده و به اندامی زیباتر برسند چرا که در این روش چربی‌های اضافی انباشته شده در قسمت‌هایی مانند ران، شکم و پهلوها برداشته شده و به بخش‌های مورد نیاز تزریق می‌شوند. نحوه انجام انتقال چربی به این صورت است که جلسه تزریق چربی با آماده‌سازی فرد شروع می‌شود. منظور از آماده‌سازی، اعمال بی‌حسی موضعی و استریلیزاسیون در نواحی برداشت چربی است. سپس به کمک روش مناسب، چربی‌های اضافی بدن خارج می‌گردند. پس از آن نوبت به آماده‌سازی چربی‌های برداشته شده می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها خالص‌سازی شده و آماده تزریق می‌گردند. سپس چربی‌ها به سرنگ‌های مخصوصی انتقال داده شده و توسط پزشک در نواحی از صورت و بدن به صورت تزریق می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *